luni, 20 iulie 2009

PD-L a câştigat alegerile în comuna primarului mort în timpul alegerilor din iunie

Democrat-liberalii şi-au adjudecat primăria din comuna ieşeană Voineşti, candidatul PD-L Mihai Lungu fiind ales primar într-o localitate unde edilul social-democrat care a condus în ultimii 18 ani, Neculai Ivaşcu, a decedat în ziua celui de-al doilea tur de scrutin al alegerilor din iunie, informează NewsIn.

"Sincer, vă spun am găsit în primărie o dezordine mare. În cele două luni cât am fost viceprimar şi primar interimar am demarat deja câteva iniţiative. Astfel, am finanţat realizarea unui drum comunal şi am încheiat un protocol cu localităţi învecinate pentru alimentarea cu gaz şi apă a comunei. Continuarea acestor proiecte este o prioritate a mandatului meu", a declarat azi Mihai Lungu.

Potrivit Biroului
Electoral de Circumspcripţie, Mihai Lungu a câştigat primăria cu 1.548 de voturi, în timp ce contracandidatul său, candidatul PNL Gheorghe Dobreanu, a adunat 1.234 de voturi. Prezenţa la vot a fost de 60% dintr-un total de peste 4.600 de alegători.