vineri, 27 martie 2009

Familia fetitei arse cu tigara ii apara inocenta cu testul de virginitate

arintii copilului de 12 ani mutilat de cele trei eleve de la Colegiul National „Elena Cuza“ sustin ca pedeapsa primita de agresoare este mult prea blanda. „Sanctiunea era tot ce se putea face la nivel de scoala, inteleg asta. Insa cele trei fete ar trebui sa plateasca la fel, pentru ca doar asa vor simti ceea ce a simtit victima.

Copilul meu nu mai merge la scoala. Am fost cu ea la Institutul Medico-legal «Mina Minovici» pentru examen medico-legal, iar rezultatele le-am dus la politie. Fata mea este virgina, iar toti cei care au denigrat-o vor fi dati in judecata. Atat eu, cat si Alina urmam tratament
psihologic pentru a ne reveni din acest soc. Eu sunt mai socata decat fata mea si mult mai bolnava. Sunt foarte deprimata si cu moralul la pamant. Incercam sa trecem peste tot ceea ce s-a intamplat. Copilul meu este unul exceptional, nu a lipsit niciodata de la scoala, ba, mai mult, copilul meu nu este in stare sa jigneasca pe nimeni. Fata mea nu le cunostea pe acele fete, nu erau in cercul ei de prieteni, pentru ca eu ii cunosc toti prietenii. Este un copil cu bun-simt si nu a cunoscut niciodata violenta, probabil de aceea fiica mea nu a putut sa aiba nici o reactie atunci cand a fost torturata. Alina a fost dusa la scoala si adusa acasa de catre bunici in clasele I-IV. Eu mi-am controlat fata, era chiar tinuta din scurt, nu cum se vehicula
prin presa, ca Alina ar fi un copil libertin. Trebuia sa dea explicatii si pentru cinci minute de intarziere. Noi nu mai deschidem televizorul acasa, pentru ca si atunci cand inchid ochii imi apar in minte acele imagini cutremuratoare. Aud pocniturile de la palmele primite. Vreau sa rog presa sa scoata de pe site-uri imaginile acelea cumplite cu fata mea. Acum astept finalizarea cercetarilor de la Politie. Apoi o sa le dau in judecata pe cele trei agresoare pentru tot ce i-au facut copilului meu. Mai ales ca, dupa ce au chinuit-o pe fata mea, inainte de a o arde si cu tigara pe fata, cele trei eleve i-au spus copilului meu: «Fa, daca ii spui cuiva ce ti-am facut, o sa te omoram».

Imediat dupa ce a ajuns acasa, dupa momentele de cosmar prin care a trecut, Alina s-a dus in camera ei si a inceput sa planga. Cu greu am reusit sa o determin sa-mi spuna ce s-a intamplat, pentru ca se temea sa nu fie ucisa“, ne-a marturisit, plangand, mama Alinei. De precizat ca baiatul care apare in filmul groazei, Sergiu U., este repetent pentru a treia oara si invata in clasa a VII-a la aceeasi scoala cu victima.