sâmbătă, 21 februarie 2009

Basescu, lucrat cu magie neagra

Presedintelui Traian Basescu i s-au facut vraji cu magie neagra, pentru a fi doborat. Persoana care i-a facut rau este cumnata lui Tariceanu. Stiu asta pentru ca, in urma cu 6 luni, a venit la mine", este declaratia-soc a vrajitoarei Mihaela cu fusul fermecat.

"A venit la mine prin septembrie. Mi-a zis ca este sora sotiei lui Tariceanu si ca lucreaza si ea tot la guvern. Mi-a mai spus ca se ocupa cu afacerile cumnatului sau, Calin Popescu Tariceanu. Mi-a zis ca vrea
sa-i fac magie neagra presedintelui Basescu. Am refuzat-o, dar ulterior am aflat ca nu s-a lasat si s-a dus la o alta vrajitoare. Iar acea vrajitoare mi-a zis ca Basescu este vrajit cu magie neagra. Mi-a mai spus, de asemenea, ca Tariceanu nu se lasa pana nu-l doboara pe Basescu, pentru ca vrea sa fie el numarul unu in Romania", ne-a declarat vrajitoarea Mihaela de la Mogosoaia, supranumita si Mihaela cu fusul fermecat.

PRESEDINTELE NU POATE LUPTA SINGUR

Ce a determinat-o pe Mihaela sa nu pastreze secretul profesional? Ne zice tot ea: "Am stat mult sa ma gandesc. Am luat aceasta decizie pentru ca am vazut ca Basescu nu se mai poate lupta cu aceste vraji. Totusi, este presedintele tarii, nu cineva dupa strada". Mai mult, vrajitoarea Mihaela, care este practicanta de magie alba, a facut deja mai multe descantece pentru a indeparta vrajile rele de pe capul lui Basescu. "Am citit in stele si in globul fermecat ca presedintele va fi bine pana la urma
si-i va dobori pe dusmanii sai", a adaugat vrajitoarea Mihaela din Mogosoaia.

CE ESTE MAGIA NEAGRA?

Magia neagra este tipul de magie malefica, distructiva, bazata pe razbunare, pe producerea raului impotriva adversarilor, ajungandu-se uneori la anihilarea adversarului prin imbolnavirea acestuia ce poate avea drept consecinta chiar decesul lui.
Ritualurile magiei negre se bazeaza pe invocarea spiritelor malefice, demonice, cu care, in general, practicantul pactizeaza. Majoritatea ritualurilor se fac pe timpul
noptii, in faze lunare descrescatoare sau cand este luna neagra (trei zile pe luna), la anumite sarbatori religioase sau in anumite luni din an, propice magiei negre.

INGREDIENTELE MAGIEI NEGRE

In magia neagra se folosesc ca "ingrediente" urmatoarele: fotografii, fire de par, unghii, secretii sau obiecte personale apartinand victimei, dar si obiecte macabre, precum: legaturi de la picioarele mortului, cuie de sicriu, piei de animale moarte, sacrificii de gaini sau alte animale etc.

SECRETELE VRAJITOAREI MIHAELA

In afara oamenilor obisnuiti, la vrajitoarea Mihaela din Mogosoaia vin si vedete tv, si politicieni de prima mana. "Vin politicieni si de la putere, dar si din opozitie. Stiu multe secrete si, la un moment dat, poate chiar o sa spun din ele", spune, enigmatic, Mihaela cu fusul fermecat.

MARIA CAMPINA CONFIRMA

Maria Campina sustine si ea, pe propriul website, ca "pentru (...) bine ne-am adunat noi, vrajitoarele de magie alba, ca sa-i ajutam pe politicieni sa se inteleaga, sa aiba putere de munca si sa conduca tara. (...) Unii politicieni din conducere si din opozitie au nevoie sa fie vrajiti pentru ca au fost vrajiti cu magie neagra. De aceea este dusmanie. Dar noi avem putere sa limpezim lumea".